Chyťte mého vraha
Chyťte mého vraha je seriál o skutečných zločinech, který za pomoci podrobných rozhovorů, autentických archivních materiálů a filmových rekonstrukcí přibližuje opravdové životní příběhy v pozadí těchto jedinečných případů, a to vše v novém žánrovém pojetí.