Zločiny v divočině
Systém národních parků tvoří přibližně 344 000 km2, ale jen 34 zvláštních agentů na celostátní úrovni zodpovídá za vyšetřování zločinů spáchaných na tomhle veřejném území. Dokument „Zločiny v divočině“ zachycuje, jak se tenhle jedinečný tým snaží vnést zákon a pořádek do některých nejdrsnějších a nejodlehlejších oblastí Ameriky. Každou sezónu se můžete těšit na nový případ.