Doba ledová: Scratovy příhody
Šest zbrusu nových animovaných příhod „Doby ledové“ v hlavní roli se Scratem, smolařským šavlozubým veverčákem, který zažívá radostné i těžké chvíle otcovství. Uvidíte, jak navazuje vztah s rošťáckým Mimi Scratem a jak se oba přetahují o vlastnictví drahocenného žaludu.