Myšlenky zločince: Za hranicemi
MYŠLENKY ZLOČINCE: ZA HRANICEMI je drama o oddělení FBI, které má za úkol řešit zločiny a pomáhat Američanům, kteří se v zahraničí ocitnou v nebezpečí.
MYŠLENKY ZLOČINCE: ZA HRANICEMI je drama o specializovaném oddělení FBI, které má za úkol řešit zločiny a pomáhat Američanům, kteří se v zahraničí ocitnou v nebezpečí. V čele mezinárodního zásahového týmu stojí šéf jednotky Jack Garrett, zkušený veterán FBI s dvacetiletou praxí. Tým tvoří Clara Segerová, Matthew Simmons, Russ "Monty" Montgomery a Mae Jarvisová. Tito výjimeční agenti se věnují bezpečnému návratu obyvatel USA domů díky profilování a identifikaci zločinců, kteří se za hranicemi nacházejí.