Křečík a Gréta
Gréta Grant-Gomezová a její ochočený křeček zvaný Křečík dostanou od mimozemšťanů superschopnosti, takže plní roli Světových hrdinů, což ovšem přináší i velkou zodpovědnost. Gréta má staršího bratra Kevina, kterého ale mimozemšťané přehlédli, takže je místo superhrdiny jen obyčejným pomocníkem. Většinu úkolů se nicméně podaří plnit především díky jeho mozku. Křečík s Grétou musejí zachraňovat svět před jedním superpadouchem za druhým, aniž by prozradili svou totožnost.