Jedinečné letiště v Dubaji
Jedinečné letiště v Dubaji nabízí pohled do zákulisí jednoho z nejrychleji rostoucích letišť na světě. Seznamte se s některými z 60 tisíc zaměstnanců, kteří nonstop pracují, aby udrželi v pohybu více než milion pasažérů týdně, a současně realizují ambiciózní plány na expanzi.