Albert Lin hledá pravdu stojící za dvěma velkými biblickými příběhy. Mohou za rozdělením Rudého moře a zničením Sodomy a Gomory stát skutečné události? K vyřešení těchto záhad Albert použije satelity a technologie kosmického věku, aby se podíval pod zemský povrch a odhalil tajemství, která byla pohřbena po tisíce let.