Secrets of Sulphur Springs
Griffin Campbell se se svou rodinou přestěhuje do starého hotelu Tremont ve městě Sulphur Springs. Celé město věří, že v hotelu straší duch dívky jménem Savannah, která zmizela před 30 lety. Když se Griffin a jeho nová nejlepší kamarádka Harper pokusí vyřešit záhadu a zjistit, co se jí stalo, najdou portál, který jim umožní cestovat zpět v čase, přičemž zjistí, že klíčem k vyřešení záhady je setkat se s Griffinovým vlastním otcem!