Tajemství Evermooru
Tara Crossleyová a její rodina se snaží usadit v cizí nové vesnici. Ale Evermoor není jako jiné vesnice. Mají zde gobelín, který předpovídá budoucnost, vyšívací kroužek tajemných Everin… a to všechno navíc k obyčejným problémům teenagerů, jako jsou zamilovanost a sourozenecká rivalita! Tara se musí naučit zodpovědně používat své schopnosti. Jediné, po čem Tara touží, je mít obyčejný život, dobré známky a svoji místní lásku Camerona. Sled magických nehod však promění Tařinu zkoušku dospělosti v bitvu o vesnici.