Nadějné vyhlídky
Příběh o dospívání sirotka Pipa, který touží po lepším životě, dokud mu zvrat osudu neodhalí temný svět plný možností. Bude muset přijít na to, jaká je skutečná cena tohoto nového světa a zda z něj opravdu udělá člověka, jakým by si přál být.
Tato šestidílná minisérie vychází ze stejnojmenného románu Charlese Dickense. Seriál vypráví příběh o dospívání sirotka Pipa, který touží po lepším životě, dokud mu zvrat osudu a zlé machinace záhadné a výstřední slečny Havishamové neodhalí temný svět plný možností. Pipovy nadějné vyhlídky ho nutí, aby přišel na to, jaká je skutečná cena tohoto nového světa a zda z něj opravdu udělá člověka, jakým by si přál být. Dickensův román, který kritizuje a odsuzuje tehdejší třídní systém, vyšel v roce 1861 poté, co byl původně vydáván v sérii týdenních kapitol, počínaje prosincem 1860.