Mickey Go Local
Mickey s přáteli se vydávají prozkoumat to nejlepší, co jim může nabídnout Singapur a Malajsie – od pokrmů přes tradiční oděvy až po slavná díla moderní architektury. Někdy jsou to turisté toulající se světem, jindy zas vystupují jako místní obyvatelé, kteří vám předvedou svůj způsob života. Vždycky se ale dostávají do vtipných a zábavných situací.