Nová dobrodružství Medvídka Pú
V nových dobrodružstvích Medvídka Pú se dveře pokojíčku Kryštůfka Robina otevřou do Stokorcového lesa, místa věčného dobrodružství, divů a vrtochů. Postavy, které obývají svět Kryštůfka Robina — Medvídek Pú, Tygr, Prasátko, Ijáček, Sysel, Sova, klokanice Kanga a klokánek Roo — jsou výtvorem jeho živé a neúnavné představivosti. Jejich divoké eskapády jsou odrazem šestiletého energického ducha Kryštůfka Robina. Tato řada propojuje neustálé dění a lásku dítěte k jeho nejlepšímu příteli, medvídku jménem Pú.