Pomsta druhých
Ve škole zemře jeden z chlapců, ale Ok Čchanmi nevěří, že její bratr-dvojče, Park Wonsok, spáchal sebevraždu. Čchanmi přechází do školy svého bratra, Jongtanské střední, a setkává se s Či Suhonem, který byl svědkem smrti jejího bratra. Na Jongtanské střední se objeví "hrdina", který pomstí šikanované studenty. Čchanmi spekuluje, že to může být spojení s jejím bratrem a začne tohoto hrdinu hledat.