Spider-Man
Po kousnutí radioaktivním pavoukem mladý Peter Parker zjišťuje, že má pavoučí superschopnosti. V touze využít své nově nabyté schopnosti k získání bohatství a slávy se nechá zaslepit svým egem ve prospěch ostatních a nepřímo zaviní smrt svého strýce Bena, když odmítne pomoci policistovi dopadnout prchajícího zločince. Zahanben svým selháním se rozhodne využít svých schopností k boji proti zločinu a stává se superhrdinou Spider-Manem. Kromě boje se superpadouchy Peter řeší také svůj osobní život – přítelkyni Mary Jane, práci fotografa v Daily Bugle a redaktora, který je přesvědčen, že Spider-Man je zločinec, kterého je třeba zničit.