Jen mi dál lži
Seriál Jen mi dál lži sleduje bouřlivý a podmanivý vztah, který se vyvíjí v průběhu osmi let. Když se Lucy Albrightová a Stephen DeMarco seznámí na vysoké škole, jsou právě v tom věku, kdy zdánlivě obyčejná rozhodnutí mohou mít nezvratné důsledky. Rychle se dostanou do návykového vztahu, který trvale změní nejen jejich životy, ale i životy všech kolem nich.