Nezastavitelný žlutý yetti
Dvanáctiletý surfař Osmo a jeho táta se přestěhují z pláže ke vzdálené rodině do svérázného městečka Winterton, kde celoročně sněží a kde je příšerám vstup zakázán. Osmo a jeho odvážná sestřenice Rita navážou nepravděpodobné přátelství s obrovským žlutým yettim jménem Gustav, nezastavitelným obřím bláznem. Nebojácné děti společně pomáhají Gustava ukrýt před Osmovým strýcem, starostou Chromem, který se příšer štítí. Zároveň neváhají prozkoumat všechna netradiční a zábavná dobrodružství, která jejich zamrzlý domov nabízí.