Tron: Uprising
V počítačovém světě Grid se mladý program jménem BECK stává nečekaným vůdcem revoluce proti zkorumpovanému režimu. Jeho posláním je osvobodit svůj domov a své přátele od vlády ničemného CLU a jeho stoupence generála Teslera.