Undead Unluck
Andy je takzvaný negátor se zvláštní schopností, která ho činí nesmrtelným, a už dlouho hledá někoho, kdo by mu dokázal dopřát skutečnou smrt. Fuko Izumo zase kvůli své schopnosti přináší lidem ve svém okolí neštěstí. Oba se rozhodnou připojit k organizaci zvané Unie, jejímž cílem je kontrolovat neznámé jevy a chránit před nimi lidstvo. Andy a Fuko odhalují tajemství světa během svého pátrání po největší smrti všech dob.