SYNDUALITY Noir
Píše se rok 2242. Kanata se chce stát drifterem a poznává Noir, marnou mágyni bez vzpomínek. Noir však vyniká v boji proti enderům, a tak se s ní Kanata spojí a zjistí, co přesně život driftera obnáší.
Když se z nebe snesl smrtelný jed blueschist, lidstvo uprchlo do podzemí, aby katastrofě známé jako slzy novoluní uniklo. O sto let později se lidé vrátili na povrch a započala nová éra. Nad zemí jsou neustále ohrožováni endery, proto s pomocí humanoidů s umělou inteligencí, takzvaných mágů, vybudovali nová obydlí, hnízda. O něco později, v roce 2242, se Kanata chce stát drifterem. Když společně se zkušeným drifterem Tokiem prozkoumává ruiny muzea, objeví mágyni Noir, která ztratila paměť. Noir nezvládá každodenní úkony, ale vyniká v boji proti enderům. Kanata se s Noir spojí a zjistí, co přesně život driftera obnáší.