Ve jménu nebes
V průběhu vyšetřování vraždy Brendy Wright Laffertyové a její dcerky na předměstí v Salt Lake Valley odhaluje detektiv Jeb Pyre hluboko pohřbenou pravdu o původu Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů a násilných důsledcích neústupné víry.