Závod
S krátkým životopisem, ale spoustou elánu dostane Pak Jun-džo jedinečnou příležitost, když ji prostřednictvím nezávislého náborového projektu Spec-Out najme špičková společnost Seyong. Bude však muset obstát v očích nadřízených, pro které je jen nástrojem propagace společnosti, i spolupracovníků, podle nichž byla najata nezaslouženě. Přesto se Jun-džo žene životem jako o závod se svým starým přítelem a kolegou Rju Če-minem, oblíbenou ředitelkou Ku Ji-džung a svým největším zastáncem, generálním ředitelem PR agentury So Tong-hunem.