Made in Korea
Jižní Korea, 1970. Muž prahne po obrovském bohatství a moci a žije dvojí život: během dne je agentem KCIA a v noci nebezpečným podnikatelem. Je odhodlaný a cítí se nezastavitelně, jenže narazí na houževnatého prokurátora, který je ochotný ho za každou cenu potopit.
Kite se kvůli rozšíření operací setkává s členkou klanu Ikedy a Konjung je sleduje do Japonska.