X-Men ’97
Animovaný seriál „X-Men '97“ se vrací do kultovní éry 90. let, kdy se skupina mutantů zvaná X-Men snaží využívat své nadpřirozené schopnosti k ochraně světa, který však mutanty nenávidí a bojí se jich. X-Meni se potýkají s nečekanými problémy a jsou nuceni čelit nebezpečné a nejasné nové budoucnosti.