Poté, co Avengers nedokázali odvrátit zombie apokalypsu, se hrstce ke všemu odhodlaných přeživších podaří nalézt klíč k vítězství nad nemrtvými. Cestou po mrtvém dystopickém světě musí hrdinové riskovat život i končetiny, aby zeměkouli zachránili.