Zachraňte náš tým s Davidem Beckhamem
David Beckham se vrací domů. V průběhu sezony se David připojí k východolondýnskému klubu Westward Boys, týmu hrajícímu Echo Premier League, ligu, kde to pro něj v mládí všechno začalo. Westward Boys za celou sezónu nevyhráli ani jeden zápas a hrozí jim sestup z ligy. David má před sebou obrovský úkol. Podaří se mu tým v soutěži zachránit?
David Beckham se vrací domů. Po kariéře, která ho vynesla na vrchol světového fotbalu, se nyní vrací zpět ke svým kořenům, do východního Londýna. Zde Davidova fotbalová cesta začala – v Echo Premier League.
V Zachraňte náš tým s Davidem Beckhamem se David připojí k týmu Westward Boys, k týmu hráčů do 14 let z východního Londýna, který zoufale potřebuje pomoc. Westward za celou sezónu nevyhrál ani jediný zápas a hrozí mu sestup do nižší soutěže. David bude muset využít všech svých dlouholetých zkušeností, aby jim pomohl se před sestupem zachránit.
Od hrdinství po zlomené srdce, od neúspěchu po vykoupení, to jsou nezapomenutelné zážitky, kterými si Westward Boys, jejich trenéři a rodiny v průběhu sezony projdou.