Roy
Fanget i en ensom tilværelse tilbringer den tilbagetrukne enkemand Roy sine dage med at foretage opkald til tilfældige fremmede i telefonbogen, hvor han søger korte øjeblikke af selskab. Men da han ved et tilfælde ringer til Cara, der arbejder på en sextelefon, dannes et uventet venskab, som vil hjælpe dem begge med at genopdage glæden ved livet.