Secrets of the Bees
Opdagelsesrejsende Bertie Gregory afdækker biernes skjulte verden og afslører deres afgørende rolle i bestøvningen af verdens mad samt deres forbløffende intelligens.
National Geographic-opdagelsesrejsende Bertie Gregory udforsker biernes fantastiske liv. De er blandt planetens vigtigste dyr. Over tre år har særlige kameraer åbnet et sjældent vindue ind til en enkelt bikube og afsløret dens skjulte verden. Med mere end 20.000 biarter, der bestøver en tredjedel af verdens føde, afslører denne serie deres forbløffende arkitektur og intelligens og låser op for deres hemmeligheder.