Mack Wrestles
Mack Wrestles tager publikum med bag kulisserne, hvor Mack Beggs, en talentfuld atlet fra Euless, Texas, kæmper mod kræfterne, der stigmatiserer transkønnede atleter. Midt i kontroverset om, hvorvidt transkønnede atleter må deltage i konkurrencesport, rammer denne fint fortalte historie om Beggs lige i øjet og udgør en gribende filmoplevelse.
"Mack Wrestles", instrueret af Taylor Hess og Erin Sanger, tager publikum med bag kulisserne, hvor Mack Beggs, en talentfuld atlet fra Euless, Texas, kæmper mod kræfterne, der stigmatiserer transkønnede atleter. Wrestling er brutalt nok. Der er krav om styrke, hurtighed og udholdenhed, og timevis badet i sved velvidende, at ens modstander ønsker at tørre gulv med én. Men det var netop derfor, at Beggs elskede sporten - den gav ham et formål og en identitet. På trods af alle problemerne, gør denne gribende film det soleklart: Hvis livet var en wrestling-kamp, ville dommeren hive Macks arm i vejret til sidst.