Mantovani - The King of Strings
Annunzio Mantovani, 'Strygernes Konge', solgte 70 millioner plader og blev den mest succesfulde orkesterleder nogensinde. Denne dokumentar fortæller historien om manden bag den umiskendelige kaskadelyd af strygere, der definerede musikken fra 1950’erne til 1970’erne.