The Fab Five
The Fab Five er en to timer lang film, der handler om et af ​​de mest berømte - og berygtede - hold i college-basketballs historie. Med ankomst på campus ved University of Michigan i efteråret 1991 kommer de fem førsteårsstuderende - Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Jimmy King og Ray Jackson - ikke kun med fantastisk spilteknik, men også en ny stil til masserne med deres baggy shorts, sorte sokker og kække bemærkninger.