The Man Who Wanted to See It All
I 1962 forlod Heinz Stücke Tyskland med sin cykel og et telt. Han forlod et liv uden fremtid for at følge en stor drøm: at se hele verden. I 1996 havde han besøgt alle verdens lande. 50 år senere vender han tilbage.