Joy
Joy blev forladt som baby og voksede op i plejesystemet. Hendes eneste håb om lykke er knyttet til at finde hendes biologiske mor. Da hendes veninde Denise skal føde, bliver Joy besat af at finde sin egen mor. Under denne intense søgen lærer hun mere om sig selv og træffer en radikal beslutning.