100,000 Acres of Pine
Skovbetjenten Megan Patel kæmper med at forstå omstændighederne omkring sin brors død, så hun følger i hans fodspor ind i den vidtstrakte fyrretræsskov. Mens skoven ændrer sig omkring hende, ankommer Megan til steder uden at kunne huske, hvordan hun er kommet dertil, og hun bliver trukket længere ind i skoven af noget mørkt og farligt, som hun måske ikke vil kunne undslippe.