Mickey og Mallorys ulykker: udstødte, elskende, seriemordere. De rejser langs rute 666 og udfører psykedeliske masseslagtninger - ikke for penge, ikke for hævn, bare for sjov.
Mickey og Mallorys ulykker: udstødte, elskende, seriemordere. De rejser langs rute 666 og udfører psykedeliske masseslagtninger - ikke for penge, ikke for hævn, bare for sjov. Forherliget af medierne bliver parret legendariske folkehelte; deres historie bliver fortalt af den ene person, de efterlader i live på hver af deres gerningssteder.