The Florence Foster Jenkins Story
Hun blev kaldt "den værste sangerinde nogensinde", men alligevel var der udsolgt til hendes koncerter i Carnegie Hall. Denne film udforsker gåden om Florence Foster Jenkins, hvis sang var så forfærdelig, at den blev fængslende, og afslører den smukke musik, hun hørte i sit eget hoved.