Mars: En dag på den røde planet
En episk rejse til Mars - bygget af ægte satellit- og rover-data - der viser den røde planet som aldrig før.
En episk rejse til Mars - en omgang, fra solopgang til solnedgang - viser den røde planet som aldrig før. Filmen bruger uset data fra kredsløbsfartøjer og rovere til at bygge det virkelige Mars og afkode dets landskaber og afsløre den enestående historie. Undervejs kan du se de største vulkaner i universet, oldgamle søer, fremmede isverdener og tidligere missioners ulykkessteder.