Necaxa
Eva Longoria rekrutterer Rob Mac og Ryan Reynolds til at få gnisten tilbage hos en af Mexicos mest legendariske fodboldklubber, Necaxa. Spillere, fans og skeptikere slutter sig til den følelsesladede rejse, hvor Los Rayos håber at rejse sig igen.
Eva Longoria rekrutterer Rob Mac og Ryan Reynolds til at få gnisten tilbage hos en af Mexicos ældste og mest legendariske fodboldklubber, Necaxa. FX's Necaxa er en tosproget dokumentarserie, der følger en tid med ændringer i personalet, skæbnesvangre skader og ukueligt mod hos et fodboldhold, der vil give håb til sin by, Aguascalientes i Mexico. Selvom det er gået op og ned, tror en lidenskabelig kerne stadig på holdet og drømmen om, at deres elskede Rayos en dag vil rejse sig igen. På den følelsesladede rejse med spillerne, fansene og skeptikerne kommer seerne med bagom klubben, mens Los Rayos jagter drømmen om, at heldet kan ramme igen. I dette portræt af tiltro, modstandskraft og håbets trolige magt dykker serien ned i livene og drømmene hos dem, der omgiver Necaxa.
Veteranen Diego de Buen bruger klubbens gyldne æra som samlingspunkt efter et knusende nederlag.