Maggie Simpson in “Rogue Not Quite One”
På vej til dagplejen taber Homer Maggie af syne, og hun hopper op i Grogus svævende barnevogn og tager på et eventyr med hop i hyperrummet gennem galaksen. Maggie møder en eskadron af kejserlige TIE-jagere og bringer kampen til Springfield i denne episke kortfilm, der fejrer alt, hvad der hører Star Wars til.