The Greatest Hits
Harriet opdager, at visse sange kan sende hende tilbage i tiden - bogstaveligt talt. Mens hun både genoplever en gammel romance og finder en ny, spørger hun sig selv: Selv hvis jeg kunne, bør jeg så ændre fortiden?