Crossing Rachmaninoff
Crossing Rachmaninoff følger Flavio Villanis rejse fra Italien til New Zealand, hvor han forbereder sig på at optræde med Rachmaninoffs klaverkoncert. Kampen med familiens afvisning og personlige dæmoner udfordrer dedikationen til musikken. Flimen indfanger hans forberedelse og samarbejder, som kulminerer i en fortryllende optræden, som viser den transformative magt i modstandsdygtighed og musik.