Irene's Ghost
Iain var kun tre år, da hans mor, Irene, døde. Omhyllet af familiens tavshed var hun et spøgelse i hans liv. Årtier senere inspirerer fødslen af hans eget barn ham til at afdække sandheden om hende i en følelsesladet detektivhistorie, der genopbygger et tabt liv gennem film og animation.