Antwone Fisher
Inspireret af titelpersonens egne oplevelser fortæller Antwone Fisher den fængslende historie om en kriseramt sømand, som beordres til at tale med en flådepsykiater om sit hidsige temperament. Han er ikke klar over, at hans første samtale med lægen vil sende ham på en usædvanlig følelsesladet rejse for at konfrontere sin smertefulde fortid og finde den familie, han aldrig har kendt.