Koncerter, Musik
Rocklegenden Jack Bruce indtager scenen i denne elektrificerende livekoncert. Med et all-star-band i ryggen leverer han en tryllebindende optræden med Cream-klassikere og solohits, hvor han fremviser sit ikoniske basspil og sin sjælfulde vokal og skoler sit publikum i fusionen af rock og jazz.