Marvel Avengers: Stå sammen
Da Tony Stark er fanget i en anden dimension må Avengers samle alle deres kræfter for at forsøge at få ham tilbage. Men før de kan, bliver de angrebet af en ny sammenslutning af skurke.
Tony Stark er fanget i en anden dimension. Avengers må samle al deres viden og styrke for at finde ud af, hvordan de får ham tilbage, men før de kan, bliver de angrebet af en ny sammenslutning af skurke, der spreder vores helte gennem tid og rum. Med hjælp fra en ny gruppe helte må Avengers stå sammen tidsnok til at redde ikke blot Jorden, men hele virkeligheden.