Assembled: The Making of Loki Season 2
Gennem åbenhjertige interviews med seriens kreative kræfter og eksklusive optagelser vil du opdage, hvordan holdet bag Loki sæson 2 øgede indsatsen i dette seneste MCU-eventyr. Se fantasifulde kostumer, kunstfærdige miljøer og syrede varianter blive vækket til live, og mød nye venner og fjender, mens du tidssnubler dig vej gennem universet i Assembled: The Making of Loki Season 2.