Hund: Umuligt
I hver episode følger vi Matts innovative metoder, der skal forandre hundes adfærd, for at opnå et mere positivt liv; det gælder bl.a. om at komme af med separationsangst eller aggressioner udløst af angst. Hver episode fortæller om en inspirerende rehabiliteringshistorie og giver hundeejere mange nyttige informationer om, hvordan de selv kan forbedre deres liv med de firbenede venner.