Dr. Oakley, Yukon Vet
Doktor Michelle Oakley er dyrlæge for praktisk talt alt, der kan krybe og gå i Yukon, og hun rykker ud til hjemmebesøg over tusindvis af kvadratkilometer for at hjælpe både tamme og vilde dyr. Sammen med sine teenagedøtre og med en humor så skarp som en skalpel håndterer doktor Oakley behændigt at være dyrlæge på fuld tid, hustru og mor, mens hun tager os med til nogle af verdens mest barske og fjerntliggende steder.