The Simpsons meet the Bocellis in “Feliz Navidad”
Denne jul overrasker Homer Marge med den ultimative gave: en uforglemmelig optræden af den italienske operasuperstjerne Andrea Bocelli og hans børn, Matteo og Virginia.