Captain Marvel
Marvel Studios’ ”Captain Marvel” er et filmeventyr, der udspiller sig i en hidtil uafdækket periode i Marvel Cinematic Universe. Her møder vi Carol Danvers, der vil gå hen og blive en af universets allermægtigste helte.