Becoming Karl Lagerfeld
I 1972 er den 38-årige Karl Lagerfeld en lidet kendt prêt-à-porter-designer. Hans møde med den unge Jacques de Bascher, en ambitiøs og forførende dandy, ændrer alt. Karl vover endelig at drømme stort. Karl er endelig kar til at dyste mod sin ven, haute couture-geniet Yves Saint Laurent, og hans formidable kompagnon Pierre Bergé. Glamour, egokampe, ekstravagante fester og destruktiv lidenskab: Vær vidne til, hvordan Karl Lagerfeld blev en legende.
Karl Lagerfeld møder Jacques de Bascher og overtager tøjlerne i det franske modehus Chloé.
Mens Karl arbejder for den ikoniske Marlene Dietrich, kommer Jacques faretruende tæt på Yves.
Karl vil skrige sin succes fra hustagene. Men til det har han brug for Jacques ved sin side.
En ny modebølge er her. Karl må vælge mellem Jacques og sin altopslugende ambition.